امیر محمد خلیلیان

طراح گرافیک ، تولید کننده محتوا ، مدیر شبکه های اجتماعی

طراح گرافیک ، تولید کننده محتوا ، مدیر شبکه های اجتماعی

موفقیت نوعی هنر است ...

00:05

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ق.ظ

اینجا، همین جایی که من اتراق کرده ام

ستاره ها با مریخ هم خوابه اند

و زمین را فقط برای چریدن می خواهند

آری، اینجا جواب ها کوتاست

اشتباه کردم های دوکلمه ای جای دلیل را گرفته اند

و دلیل ها نیز شخصی صرف می شوند؛

این به خودم مربوط است های بودار

اینحا، درست زیر پای من

هوا نیز یک دم با نرگس و دمی دیگر با مریم است

و بی گمان معشوقه ی آب نمک خوابانده ات هم می شود گیر،شکاک

اینجا و نه آنجا که دور من

صداها در هم می تنند و آواها در آغوش هم می لولند

که دیوار هم محرم انعکاس ها شده است

و تو بی زحمت منحرف نباش؛

انگ بخور ذهن بسته ی بیمار

اینجا، همان جا که دیگر می شناسی اش

دلبستگی ها می میرند

و خواستن ها زود رنگ می بازند

پاییز زمستان بهار یا که تابستان ندارد

تعارف که نداریم؛

حال که تو هستی او دیگر غازش را بچراند روراست

اینجا اینجاست

باشد که باشی و

از یاد برفت هر آنکه...

نقطه سر خط ایجاز !

  • امیر محمد خلیلیان

نظرات (۲)

خیلی خوب بود 
عالیییی
پاسخ:
ممنون :)
  • ثمین سعیدی نیا
  • عالی بود

    میخواستم چیزی درباره ش بنویسم اما ذهنم قفل کرد روی جمله ی:عالی بود

    :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید